Filtr
Fulltextové hledání

Podle pořadu
Podle abecedy
a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Tvorba | NOVÁ CESTOMÁNIE | JIŽNÍ KOREA
premiéra: 16.11. 2005

JIŽNÍ KOREA

HITPARÁDA SYMBOLŮ

Délka:
30 min.
Žánr:
dokumentární film - cestopis
Užití:
Vysílání v TV NOVA
Technologie:
Betacam

Dramaturg:
Tomáš Motl
Vedoucí projektu:
Fero Fenič
Námět a scénář:
Marcel Pázman
Komentář četli:
Bára Štěpánová, Miroslav Vladyka
Spolupracovali:
JAROMÍR CHLADA, MIROSLAV JELÍNEK, LUCIE PEJSAROVÁ, SVATAVA PEKÁRKOVÁ, JOSEF SPAL, KATEŘINA ŤUPOVÁ a PETRA HEJZÁKOVÁ
Zvuk:
Petr Kabrhel
Střih:
Krasimira Velitchkova
Produkce:
Jan Smrž
Kamera:
Marcel Pázman
Vyrobeno pro:
© CET 21 spol. s r.o. 2005
Spolupráce při výrobě:
Společnost STUDENT AGENCY, Společnost ORBIX
Režie:
Marcel Pázman

Těžko říct, proč mají Korejci tak rádi symboly. Každý vám řekne, co všechno tuhle zemi proslavuje. Tak například národním symbolem č. 1 je prý Velká jižní brána Soulu, stará asi 600 let. Druhý rád prozradí, co je národním sportem, co národním hudebním nástrojem a co národním jídlem. Mimochodem, psi to sice nejsou, ale kdo na to doslova nemá žaludek, ať se na trhu s masem v téhle zemi raději moc nerozhlíží. Ať se jde raději podívat, kde se pěstuje žen-šen, anebo třeba navštíví hranici se severním sousedem, kde se všudypřítomný mrazivý chlad neprojevuje na stupních teploměru. A když ani to nikoho neuspokojí, stačí zavítat do Sinamu, kde si může prohlédnout unikátní sbírku vyřezávaných mužských údů.



© 2004 Febio s.r.o., design & code by Graffitti Networks