

Tvorba | NOVÁ CESTOMÁNIE | JIŽNÍ KOREA
premiéra: 16.11. 2005
JIŽNÍ KOREA
HITPARÁDA SYMBOLŮ

Délka:
30 min.

Žánr:
dokumentární film - cestopis

Užití:
Vysílání v TV NOVA

Technologie:
Betacam

Dramaturg:
Tomáš Motl

Vedoucí projektu:
Fero Fenič

Námět a scénář:
Marcel Pázman

Komentář četli:
Bára Štěpánová, Miroslav Vladyka

Spolupracovali:
JAROMÍR CHLADA, MIROSLAV JELÍNEK, LUCIE PEJSAROVÁ, SVATAVA PEKÁRKOVÁ, JOSEF SPAL, KATEŘINA ŤUPOVÁ a PETRA HEJZÁKOVÁ

Zvuk:
Petr Kabrhel

Střih:
Krasimira Velitchkova

Produkce:
Jan Smrž

Kamera:
Marcel Pázman

Vyrobeno pro:
© CET 21 spol. s r.o. 2005

Spolupráce při výrobě:
Společnost STUDENT AGENCY, Společnost ORBIX

Režie:
Marcel Pázman

Těžko říct, proč mají Korejci tak rádi symboly. Každý vám řekne, co všechno tuhle zemi proslavuje. Tak například národním symbolem č. 1 je prý Velká jižní brána Soulu, stará asi 600 let. Druhý rád prozradí, co je národním sportem, co národním hudebním nástrojem a co národním jídlem. Mimochodem, psi to sice nejsou, ale kdo na to doslova nemá žaludek, ať se na trhu s masem v téhle zemi raději moc nerozhlíží. Ať se jde raději podívat, kde se pěstuje žen-šen, anebo třeba navštíví hranici se severním sousedem, kde se všudypřítomný mrazivý chlad neprojevuje na stupních teploměru. A když ani to nikoho neuspokojí, stačí zavítat do Sinamu, kde si může prohlédnout unikátní sbírku vyřezávaných mužských údů.


